fbpx
031-360-797   info@lotos-svetovanje.si
031 360 797   info@lotos-svetovanje.si
031 360 797   info@lotos-svetovanje.si

Splošni pogoji in politika zasebnosti

  1. SPLOŠNO

Ponudnik storitev objavljenih na tej spletni strani je Lotos svetovanje in izobraževanje, Andrejka Pancar s. p..

Kratko ime PRS – Andrejka Pancar s.p.
Naslov – Arnovo selo 26B
Naselje – Arnovo selo
Pošta – 8253 Artiče
Občina – Brežice
Upravna enota – BREŽICE
Statistična regija – SPODNJEPOSAVSKA
Matična številka – 8838569000
Davčna številka – 26048817
Davčni zavezanec – Ne
elektronski naslov – info@lotos-svetovanje.si
 

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta www.lotos-svetovanje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje.

S pogoji poslovanja vam skušamo olajšati nakup in povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi storitev.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju storitev, ki so na voljo na spletni strani www.lotos-svetovanje.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z uporabo spletne strani www.lotos-svetovanje.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.

Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: www.lotos-svetovanje.si in preko povezave https://spletnaucilnica.lotos-svetovanje.si/, zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.


Z registracijo na spletni strani ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.


Za nakup v spletni trgovini se uporabnik ne rabi registrirati.
Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije), so približne. Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.

Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.

 

Cene in davki

Vse cene so izražene v EUR ( eurih). DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Stroški poštnine oz. dostave ne nastajajo.

Ponudniku trgovina omogoča naslednje načine plačila :

z nakazilom na račun upravitelja Andrejka Pancar s.p. po ponudbi / predračunu.

Za vsako naročilo prejme kupec račun preko e-mail sporočila.

 

Shranjevanje naročila oz. pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Andrejka Pancar s.p.,  Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 5 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

Narava transakcije

Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za lastno uporabo. Obenem se uporabnik zaveda in strinja, da gre za naročilo z nakupom. Pravne osebe nas lahko kontaktirajo preko email naslova 

O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na 

Preklic naročila

Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali naročena k dobavitelju blagovne znamke. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi (e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.

Odstop od pogodbe, menjava in vračilo izdelkov

odstavek 43. d člena ZVPot določa, da v kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne (izroči podjetju ali osebi), ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom , kot ga je uporabil potrošnik. Vračila se ne vračajo gotovinsko.

Izdelek, katerega želite vrniti ali zamenjati, mora biti :

neuporabljen
ne nošen
čist
nepoškodovan
s pritrjenimi etiketami in v originalni nepoškodovani embalaži.
Izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami

Izdelkov, kupljenih v akcijah, ni mogoče vrniti in za take izdelke ni reklamacije.

Če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoče.

Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen.

V zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov: 

Izdelek, ki vam ne ustreza pošljite na zgornji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega računa, na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko PayPala, vrnemo kupnino preko PayPal-a. Pri vračilih izdelkov, plačanih z kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Stroške povezane z vračilom ali zamenjavo blaga nosi uporabnik. Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.

Neprevzem naročenih izdelkov se ne šteje kot odstop od pogodbe, temveč kot kršitev pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem.

Reklamacije – Servis / Popravilo – Stvarne napake

Ker vemo, da želi stranka izdelek uporabljati nemoteno, bomo v primeru reklamacije izdelka najhitreje izvedli vse, da čimprej zagotovimo delujoč izdelek.


Če ste izvedli nakup in je bil izdelek nedelujoč, je imel napako ali pa da se je nov kupljen izdelek pokvaril (vrnili pa ste ga v 8 dneh), bomo ta izdelek zamenjali v skladu s pogoji zamenjave izdelkov (prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v enaki količini, v originalni embalaži in z računom). Če enakega izdelka ni v zalogi, bomo v skladu z dogovorom s stranko izdelek zamenjali z enakovrednim, dražjim z doplačilom stranke ali pa poslali izdelek na popravilo.

Če bi se pokvaril izdelek, ki je še v garancijskem obdobju, nam ga dostavite, obenem pa boste izpolnili obrazec za uveljavljanje garancije. Izdelek bo z vso dokumentacijo poslan na pooblaščen servis (ali k proizvajalcu) v pregled in popravilo. Čas vračila izdelka je odvisen od napake in vas o tem obvestimo, ko prejmemo informacijo s servisa ali od proizvajalca. Če popravilo ne bo mogoče, bomo izdelek zamenjali z enakim izdelkom. Če enakega izdelka ni v zalogi, bomo v skladu z dogovorom s stranko izdelek zamenjali z enakovrednim, dražjim z doplačilom stranke ali pa bomo vrnili kupnino.

Če na izdelku ugotovite stvarno napako, nam izdelek čimprej dostavite. Napako je potrebno natančno opisati ter omogočiti pregled izdelka (pregled se izvede na servisu).
Če je šlo za stvarno napako ali ne, vas bomo pisno obvestili v 10 dneh od prejema izdelka na servis. Če je šlo za stvarno napako, bomo ponudili odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska.

Ponudbe in akcije

Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo v spletni trgovini 
Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.

Garancija

Podjetje jamči za originalnost vseh produktov.

Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

 s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da  v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Andrejka Pancar s.p. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih  pregleda. 

ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni —- ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Andrejka Pancar s.p. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu —— vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Andrejka Pancar s.p.
Piškotki

– pravna podlaga : spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

– kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

– zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

– shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo.

– začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

– trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.

– vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov).

– upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

 

Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti .

 

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani 

Pravo

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem —— Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@——- Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje  skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za morebitno reševanje sporov se lahko obrnete tudi na platformo za spletno reševanje sporov. Platformo SPRS najdete na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

Ponudnik storitev, objavljenih na tej spletni strani, spoštuje vašo pravico do zasebnosti in se zavezuje, da bo varoval osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.

Spletno mesto vsebuje tudi povezave na spletna mesta tretjih oseb. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za spoštovanje zasebnosti in vsebino na navedenih spletnih mestih oziroma straneh, prav tako ne odgovarja za vsebino spletnih strani, kamor vodijo povezave.

 

  1. ZBIRANJE PODATKOV

Ponudnik za različne storitve zbira naslednje različne podatke:

  • Ime in priimek

  • Datum, čas in kraj rojstva

  • Elektronski naslov

  • Naslov
  • Telefonska številka

Osebni podatki se zbirajo preko spletne prijave na brezplačne ali plačljive storitve, ki jih ponuja ponudnik.

Preko osebnega stika oz. komunikacije na dogodkih, predavanjih ipd. se zbirajo podatki, ki nam jih prostovoljno pisno posredujete.

Z naročilom brezplačnih ali plačljivih storitev ali s prijavo na e-pošto, soglašate s splošnimi pogoji, zbiranjem in hrambo podatkov in politiko zasebnosti, objavljeno na tej strani.

  1. NAMEN ZBIRANJA PODATKOV

Vsi osebni podatki bodo uporabljeni izključno za namen izvedbe naročila storitev in ne bodo posredovani tretjim osebam. Ponudnik zbira podatke izključno z namenom priprave izvedbe plačljivih in brezplačnih naročil.

  • PRIJAVA NA ELEKTRONSKE NOVICE

Obiskovalec spletne strani, z vpisom podatkov v spletni kontaktni obrazec, kjer se prijavi na e-novice, soglaša s prejemom občasnega promocijskega materiala in pošte v svoj e-poštni nabiralnik. Kje in pod kakšnimi pogoji se uporabnik prijavlja na e-novice, je jasno označeno. 

Obiskovalec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja promocijske e-pošte, brez pojasnjevanja razlogov za odjavo.

  1. ČAS HRAMBE PODATKOV

Podatki se hranijo do preklica.

  1. PREKLIC SOGLASJA O ZBIRANJU in HRAMBI PODATKOV

Soglasje o zbiranju in hrambi podatkov lahko kadarkoli prekličete s sporočilom na naš elektronski naslov, ki vsebuje pisni zahtevek za preklic omenjenega soglasja.

  1. DELJENJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik storitev ne bo delil vaših podatkov z nikomer.

  1. PIŠKOTKI

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje piškotke

PodjetjeImeNamenČas
Lotos svetovanjecookie_notice_acceptedPotrjevanje uporabe piškotkov1 mesec
FacebookfrAnalitika3 mesece
Facebook_fbpAnalitika3 mesece
Google_gidAnalitika1 dan
Google_gaAnalitika2 leti
  1. PRAVILA IN POGOJI POSLOVANJA

Vse storitve; svetovanja, izobraževanja, tečaji, seanse, tretmaji, tehnike, orodja, metode, dogodki, nasveti ipd. ponujene na spletni strani lotos-svetovanje.si, imajo namen ozaveščanja posameznikov o možnostih izboljševanja kvalitete življenja in osebne rasti, in nikakor niso uradno priznan način terapij in zdravljenja ali izobraževanja. 

Besede kot so svetovanje, terapija, zdravljenje, izobraževanje so uporabljene izključno z namenom ozaveščanja posameznikov o možnostih drugačnih pogledov na osebno rast in kvaliteto življenja in nikakor ne pomenijo uradno priznanih oblik terapevtskih pristopov in zdravljenj ali izobraževanj na katerikoli ravni.

Izboljševanje kvalitete življenja, osebna rast, izobraževanje, zdravje in življenje posameznika je izključno v odgovornosti vsakega posameznika. 

Prav tako naročnik oz. uporabnik prevzema vso odgovornost za razumevanje in uporabo vsebin na spletni strani ali vsebin pridobljenih preko osebnih ali skupinskih dogodkov, kot so izobraževanja, svetovanja, tečaji, tretmaji ipd., ponudnik pa bo skušal informacije podati jasno in razumljivo in bo na voljo za dodatno obrazložitev. 

V primeru psihičnih ali fizičnih težav posameznika, se pred naročilom storitev posvetujte z zdravnikom ali uradnim terapevtom.

Ponudnik za odločitve posameznika ne odgovarja, prav tako ne odgovarja za posledice odločitev posameznika.

Ponudnik storitev se trudi, da je spletna stran aktualna in ažurna. Kljub temu ponudnik ne prevzema odgovornosti za napake ali netočne, nepopolne, nepravilne vsebine in informacije objavljene na spletni strani. Prav tako ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala, ker se je posameznik uporabnik nanje zanesel in jih upošteval. Je pa ponudnik storitev na voljo uporabniku, da le ta preveri točnost informacij. 

Vse informacije in vsebine, objavljene na spletni strani ali predstavljene na individualnih ali skupinskih dogodkih so zgolj informativne narave in jih ni mogoče upoštevati kot jamstvo za odpravljanje ovir, težav v življenju posameznika oz. uporabnika vsebin ali storitev.

  1. AVTORSKE PRAVICE

Prepovedano je kakršnokoli kopiranje in uporaba vsebin, objavljenih na spletnem mestu lotos-svetovanje.si. Zloraba lahko pomeni kaznivo dejanje, za katero je kršitelj kazensko oz. materialno odgovoren.

  1. KONČNE DOLOČBE

Uporabnik ali naročnik storitev se z uporabo vsebin objavljenih na spletnem mestu lotos-svetovanje.si v celoti strinja s POGOJI POSLOVANJA IN POLITIKO ZASEBNOSTI.

Splošni pogoji in politika zasebnosti ter uporaba piškotkov veljajo od 31. 3. 2021 do preklica ali do objave novih pogojev.

×
×

Cart